PIRKIMO – PARDAVIMO TAISYKLĖS

1. BENDROSIOS NUOSTATOS

1.1. Šios pirkimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato prekių įsigijimo sąlygas ir tvarką, pirkėjo ir pardavėjo teises bei pareigas, atsakomybę ir kitus su pirkimu susijusius klausimus.

1.2. E. parduotuvėhttps://raktazole.lt/ E. parduotuvės operatorius yra Vilija Šimkutė Individualios veiklos pažymėjimo Nr. 684942 , buveinė Vilutiškio 7, Rudilių km. Kupiškio raj., Lietuva, el. paštas labas@raktazole.lt, telefonas 062139114, toliau – Pardavėjas.

1.3. Pirkėjas – bet kuris veiksnus fizinis asmuo, sulaukęs 18 metų amžiaus, arba juridinis asmuo, įsigyjantis prekes ar paslaugas šioje el. parduotuvėje. Nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus gali naudotis Internetinės parduotuvės paslaugomis tik turėdami tėvų ar kitų teisėtų atstovų sutikimą, išskyrus atvejus, kai jie disponuoja savo asmeninėmis lėšomis. Pateikdamas užsakymą, Pirkėjas patvirtina, kad turi teisę sudaryti įpareigojančią pirkimo–pardavimo sutartį pagal galiojančius teisės aktus, sutinka su šiomis Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis.

1.4. Prekės – visos E. parduotuvėje siūlomos fizines prekės bei virtualias (e-mokymai, PDF atmintinės ir kitos skaitmeninės prekės) kurias Pardavėjas siūlo įsigyti vartotojams yra parduodamos elektroninėje parduotuvėje https://raktazole.lt/

1.5. Šios Taisyklės laikomos pirkimo–pardavimo sutartimi, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo nuo užsakymo patvirtinimo momento.

2. PREKIŲ UŽSAKYMAS IR SUTARTIES SUDARYMAS
2.1. Norėdamas įsigyti Prekes Pardavėjo E. parduotuvėje, Pirkėjas gali prisijungti prie savo paskyros arba naudotis pirkimo kaip svečias funkcija (jei tokia galimybė yra), pateikdamas būtinus duomenis užsakymo įvykdymui.

2.2. Pirkimo–pardavimo sutartis laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo būdą ir adresą, pasirinkęs atsiskaitymo metodą, susipažinęs ir patvirtinęs, kad sutinka su šiomis Taisyklėmis bei kitomis su užsakymu susijusiomis sąlygomis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti“ (arba atitinkamą mygtuką, reiškiantį galutinį užsakymo pateikimą).

2.3. Pirkėjas įsipareigoja prieš pateikdamas užsakymą susipažinti su šiose Taisyklėse ir E. parduotuvėje skelbiama informacija apie apmokėjimo būdus, pristatymo sąlygas, įkainius bei kitas svarbias sąlygas.

2.4. Pardavėjas turi teisę nepatvirtinti užsakymo arba jį atšaukti, jeigu:

– užsakytų Prekių nėra sandėlyje arba dėl kitų objektyvių priežasčių jų negalima pristatyti,

– dėl techninės klaidos E. parduotuvėje nurodyta neteisinga prekių kaina ar kita esminė informacija,

– užsakymas neatitinka galiojančių teisinių ar šių Taisyklių reikalavimų.

Tokiu atveju Pardavėjas nedelsdamas informuos Pirkėją elektroniniu paštu, telefonu ar kita komunikacijos priemone, o jei už Prekes jau buvo sumokėta, sumokėta suma grąžinama per 14 kalendorinių dienų nuo pranešimo pateikimo dienos.

2.5. Užsakymas laikomas pradėtu vykdyti, kai Pardavėjas Pirkėjui elektroniniu paštu išsiunčia patvirtinimą apie užsakymo priėmimą ir vykdymo pradžią. Jei Pirkėjas pasirinko atsiskaityti iš anksto (pvz., bankiniu pavedimu ar per mokėjimo sistemą), užsakymas pradedamas vykdyti tik po to, kai lėšos įskaitomos į Pardavėjo banko sąskaitą.

2.6. Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta pirkimo–pardavimo sutartis yra saugoma Pardavėjo duomenų bazėje ir, esant poreikiui, gali būti pateikta Pirkėjui el. paštu arba kitu dokumentu pagrįstu būdu.

3. PIRKĖJO TEISĖS IR PAREIGOS
3.1. Pirkėjo teisės

3.1.1. Pirkėjas turi teisę įsigyti Prekes šioje E. parduotuvėje vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis, E. parduotuvėje pateikiama informacija ir galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais.

3.1.2. Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties, pranešdamas raštu atsisakyti nuotolinės pirkimo–pardavimo sutarties per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Prekės gavimo dienos. Atsisakymo teisė netaikoma toms prekėms ar paslaugoms, kai tai numatyta teisės aktuose (pvz., individualiai pritaikytoms prekėms).

3.1.3. Pirkėjas turi teisę susipažinti su savo asmens duomenimis, juos taisyti, papildyti, reikalauti nutraukti jų tvarkymą ar ištrinti, kaip numatyta teisės aktuose. Pirkėjas taip pat turi teisę kreiptis į Pardavėją el. paštu labas@raktazole.lt ar paštu adresu Vilutiškio 7, Rudilių km. Kupiškio raj., Lietuva, dėl paskyros duomenų pakeitimo ar paskyros panaikinimo.

3.2. Pirkėjo pareigos

3.2.1. Pirkėjas įsipareigoja:

– teisingai ir išsamiai pateikti visus reikalingus duomenis užsakymo įvykdymui,

– laiku sumokėti už užsakytas Prekes ir jų pristatymą,

– priimti užsakytas Prekes pagal sutartyje nustatytas sąlygas,

– nesuteikti tretiesiems asmenims savo prisijungimo prie paskyros duomenų bei saugoti juos nuo neteisėto panaudojimo. Pirkėjas atsako už visus veiksmus, atliktus naudojantis jo paskyra, išskyrus atvejus, kai šie veiksmai buvo atlikti neteisėtai dėl trečiųjų asmenų veiksmų, apie kuriuos Pirkėjas nedelsdamas informavo Pardavėją.

3.2.2. Pirkėjas įsipareigoja nedelsdamas atnaujinti savo asmens duomenis, jeigu jie pasikeičia po registracijos ar užsakymo pateikimo. Duomenys gali būti atnaujinami el. paštu labas@raktazole.lt. Pardavėjas neatsako už nuostolius, atsiradusius dėl to, kad Pirkėjas nepateikė tikslių ar atnaujintų duomenų.

3.2.3. Pirkėjas privalo laikytis šių Taisyklių ir kitų E. parduotuvėje paskelbtų sąlygų, taip pat Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų.

4. PARDAVĖJO TEISĖS IR PAREIGOS
4.1. Pardavėjo teisės

4.1.1. Pardavėjas turi teisę be išankstinio įspėjimo apriboti Pirkėjo galimybę naudotis E. parduotuve ar panaikinti Pirkėjo registraciją ir (ar) pateiktus užsakymus, jeigu nustatoma, kad Pirkėjas pažeidžia šias Taisykles, kelia grėsmę E. parduotuvės saugumui, stabilumui ar veikia prieš Lietuvos Respublikos teisės aktus.

4.1.2. Pardavėjas pasilieka teisę keisti, atnaujinti ar papildyti šias Taisykles. Pirkėjams taikoma Taisyklių redakcija, galiojanti užsakymo pateikimo momentu. Pirkėjas raginamas kiekvieną kartą prieš pirkimą susipažinti su naujausia Taisyklių versija.

4.1.3. Pardavėjas turi teisę laikinai arba visam laikui nutraukti E. parduotuvės veiklą be išankstinio įspėjimo. Tokiu atveju visi iki veiklos nutraukimo pateikti ir priimti užsakymai vykdomi laikantis galiojančių teisės aktų ir šių Taisyklių.

4.1.4. Pardavėjas pasilieka teisę riboti didmeninio pirkimo požymių turinčius užsakymus, siekdamas užtikrinti sąžiningą mažmeninę prekybą. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti ar vykdyti užsakymus, kuriuose užsakoma daugiau nei 20 vienetų tos pačios prekės per vieną kalendorinį mėnesį arba kurie kitaip akivaizdžiai viršija įprasto vartotojo poreikius.

4.1.5. Pardavėjas turi kitas teisės aktuose ir šiose Taisyklėse numatytas teises.

4.2. Pardavėjo pareigos

4.2.1. Užtikrinti technines galimybes Pirkėjui naudotis E. parduotuve bei sudaryti sąlygas sudaryti pirkimo–pardavimo sutartį su Pardavėju.

4.2.2. Tinkamai įvykdyti Pirkėjo pateiktą užsakymą – pristatyti užsakytas Prekes Pirkėjo nurodytu adresu arba į pasirinktą atsiėmimo vietą per nurodytą terminą.

4.2.3. Jei Pardavėjas negali pristatyti užsakytos Prekės dėl svarbių aplinkybių (pvz., prekės pasibaigė, pristatymo trikdžiai), jis privalo nedelsdamas apie tai informuoti Pirkėją ir grąžinti visą sumokėtą sumą per ne ilgesnį kaip 14 kalendorinių dienų terminą, nebent Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.

4.2.4. Pardavėjas atsako už E. parduotuvėje siūlomų Prekių pardavimą, jų pristatymą, kokybės užtikrinimą, garantinių ir grąžinimo sąlygų vykdymą, taip pat už visų kitų Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytų pareigų įgyvendinimą.

4.2.5. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumą ir asmens duomenis tvarkyti tik šių Taisyklių, Privatumo politikos ir galiojančių teisės aktų nustatyta tvarka.

5. PREKIŲ KAINA IR APMOKĖJIMO TVARKA

5.1. Visos E. parduotuvėje nurodytos prekių kainos pateikiamos eurais. Prekės parduodamos už kainą, galiojančią užsakymo pateikimo metu. Užsakymo metu galiojusi kaina yra laikoma galutine – vėliau taikomos akcijos ar nuolaidos šiam užsakymui netaikomos.

5.2. Jeigu tam tikrai Prekei taikoma akcija ar nuolaida, šalia naujos kainos nurodoma ir ankstesnė kaina. Ankstesne kaina laikoma mažiausia kaina, kuri buvo taikyta ne trumpesnį kaip 30 kalendorinių dienų laikotarpį iki nuolaidos ar akcijos paskelbimo, išskyrus teisės aktuose numatytas išimtis.

5.3. Jei dėl techninės ar žmogiškos klaidos E. parduotuvėje pateikta kaina yra akivaizdžiai neteisinga (pvz., neatitinkanti Prekės rinkos vertės, nurodyta 0 EUR ar kita akivaizdžiai neatitinkanti realybės suma), Pardavėjas turi teisę vienašališkai atšaukti užsakymą, informuodamas apie tai Pirkėją. Jei mokėjimas jau atliktas, visa sumokėta suma grąžinama per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.

5.4. Pardavėjas taip pat neprivalo vykdyti užsakymo, jei Pirkėjas įsigijo Prekę už klaidingą kainą, kurią objektyviai galima buvo atpažinti kaip klaidą (pvz., neteisingai pritaikyta -90 % nuolaida vietoje -10 %).

5.5. Prekių pristatymo ar atsiėmimo įkainiai yra nurodomi E. parduotuvėje užsakymo pateikimo metu ir įtraukiami į bendrą užsakymo sumą. Šie įkainiai laikomi galutiniais ir gali keistis tik iki užsakymo pateikimo.

5.6. Pirkėjas privalo atsiskaityti už Prekes nedelsdamas – ne vėliau kaip per 3 (tris) kalendorines dienas nuo užsakymo pateikimo momento, jei nėra aiškiai nurodyta kitaip. Atsiskaitymas vyksta vienu iš Pardavėjo pasiūlytų būdų – elektronine bankininkyste, bankiniu pavedimu, mokėjimo kortele ar kita E. parduotuvėje siūloma priemone.

5.7. Užsakymas laikomas patvirtintu ir pradedamas vykdyti tik tada, kai Pardavėjas gauna patvirtinimą apie sėkmingai įvykdytą mokėjimą. Jei mokėjimas negaunamas per 3 kalendorines dienas, Pardavėjas turi teisę anuliuoti užsakymą be išankstinio įspėjimo.

5.8. Lėšų gavimo momentu laikomas momentas, kai jos įskaitomos į Pardavėjo sąskaitą arba kai Pardavėjas gauna patvirtinimą iš mokėjimo paslaugų teikėjo apie sėkmingai atliktą operaciją.

5.9. Pirkėjas, pasirinkęs atidėto mokėjimo paslaugą (jei tokia siūloma), privalo laikytis papildomų sąlygų, nustatytų mokėjimo paslaugų teikėjo.

6. PREKIŲ PRISTATYMAS IR ATSIĖMIMAS

6.1. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą ir pasirinkdamas Prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti teisingą ir tikslią prekių pristatymo vietą bei užtikrinti, kad tuo adresu prekes galės priimti jis pats arba jo įgaliotas asmuo.

6.2. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas trečiasis asmuo (kurjerių tarnyba, logistikos partneriai).

6.3. Prekės gali būti pristatomos:

6.3.1. nurodytu Pirkėjo adresu visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje, Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje, Ispanijoje / visoje Europos teritorijoje / visame pasaulyje, jei tokia galimybė siūloma konkrečiai Prekei.

6.3.2. į paštomatus ar atsiėmimo punktus, jei tokia galimybė siūloma konkrečiai Prekei.

6.3.3. atsiėmimo būdu Pardavėjo buveinėje: Vilutiškio 7, Rudilių km. Kupiškio raj., Lietuva, jei tokia galimybė siūloma konkrečiai Prekei.

6.3.4. kitu būdu, nurodytu E. parduotuvėje užsakymo pateikimo metu.

6.3.5. Pirkėjo įsigytų prekių (e-mokymų, PDF atmintinių ir kitų skaitmeninių prekių) turinys ir visa su tuo susijusi medžiaga tampa prieinama Pirkėjui Elektroninėje parduotuvėje iš karto po Pirkėjo mokėjimo patvirtinimo. Pirkėjas patvirtina, jog jis su tuo sutinka.

6.4. Standartinis Prekių pristatymo terminas – iki 14 (penkių) darbo dienų nuo apmokėjimo patvirtinimo dienos, išskyrus atvejus, kai prekių pristatymui taikomi kiti konkretūs terminai (pvz., nurodyti prie konkrečios Prekės aprašymo arba komunikacijoje su klientu). Pristatymas gali vėluoti dėl valstybinių švenčių, savaitgalių, nenumatytų logistikos trikdžių ar nestandartinių užsakymų. Apie galimus vėlavimus Pardavėjas informuoja Pirkėją nedelsdamas.

6.5. Pristatymo paslaugų kaina bei galimi pasirinkimai nurodomi E. parduotuvėje prieš sudarant pirkimo–pardavimo sutartį. Pristatymo kaina įtraukiama į galutinę užsakymo sumą.

6.6. Pirkėjas įsipareigoja:

– priimti Prekes su kurjeriu suderintu pristatymo laiku.

– patikrinti Prekių siuntos būklę kartu su kurjeriu ar kitu prekes pristatančiu asmeniu. Esant išoriniams siuntos pažeidimams (įplyšimai, drėgmė, deformacija ir kt.), Pirkėjas privalo Prekių nepriimti ir kartu su kurjeriu surašyti siuntos pažeidimo aktą. Jeigu Pirkėjas priima siuntą ir nepažymi pažeidimų priėmimo dokumentuose, laikoma, kad siunta perduota tvarkinga.

6.7. Jei Pirkėjas, pasirinkęs bet kurį pristatymo būdą (pristatymą per kurjerį, paštomatą, atsiėmimo punktą ar kitą būdą), nepriima Prekių per nustatytą terminą arba nenurodo tikslių ir teisingų duomenų, dėl ko prekių pristatymas tampa neįmanomas, laikoma, kad pristatymas buvo neįvykdytas dėl Pirkėjo kaltės. Tokiu atveju:

6.7.1. Pardavėjas neprisiima atsakomybės už galimus pristatymo vėlavimus, papildomas išlaidas ar kitus nuostolius, jei jie kyla dėl Pirkėjo neveikimo ar netinkamo veikimo.

6.7.2. Jei Prekės grąžinamos Pardavėjui dėl to, kad Pirkėjas jų neatsiėmė ar negalėjo jų priimti, Pirkėjas įsipareigoja atlyginti su tuo susijusias faktines išlaidas: pakartotinio siuntimo, siuntos grąžinimo, sandėliavimo ar kitas logistikos išlaidas.

6.7.3. Pardavėjas turi teisę vienašališkai nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį, jei Pirkėjas per protingą terminą (ne ilgiau kaip per 7 kalendorines dienas nuo pirmojo bandymo pristatyti Prekes) nesusitaria dėl naujo pristatymo ar neatsiima Prekių. Tokiu atveju Pirkėjui grąžinama suma gali būti mažinama Pardavėjo patirtų išlaidų dydžiu.

6.8. Pirkėjas privalo per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos informuoti Pardavėją apie neatitikimus, susijusius su prekių kiekiu, kokybe, komplektiškumu ar asortimentu. Nepareiškus Pardavėjui pretenzijų per šį laikotarpį, laikoma, kad perduotos Prekės yra tinkamos kokybės, atitinkančios sutarties sąlygas.

6.9. Pardavėjas užtikrina, kad Prekės būtų tinkamai supakuotos, tačiau neatsako už žalą, atsiradusią dėl trečiųjų šalių netinkamai vykdyto pristatymo (pvz., kurjerių ar paštomatų įrangos gedimų, temperatūrinių svyravimų ar pan.), jei tokia žala negalėjo būti objektyviai išvengta.

6.10. Prekės laikomos perduotomis Pirkėjui nuo to momento, kai:

– Pirkėjas ar jo atstovas faktiškai priima Prekes, arba

– kai prekės įdedamos į Pirkėjo pasirinktą paštomatą ar kitą atsiėmimo punktą.

6.11. Pirkėjas, negavęs prekių planuotu pristatymo terminu, privalo nedelsdamas apie tai informuoti Pardavėją elektroniniu paštu ar telefonu.

7. SUTARTIES ATSISAKYMAS IR PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS

7.1. Pirkėjas, sudaręs pirkimo–pardavimo sutartį nuotoliniu būdu (internetu), turi teisę, nenurodydamas priežasties, atsisakyti sutarties per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos.

7.2. Pirkėjas apie sutarties atsisakymą privalo informuoti Pardavėją pateikdamas aiškų pranešimą el. paštu labas@raktazole.lt, paštu adresu Vilutiškio 7, Rudilių km. Kupiškio raj., Lietuva.

7.3. Pirkėjas privalo išsiųsti arba perduoti prekes Pardavėjui nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo dienos.

7.4. Teise atsisakyti sutarties Pirkėjas negali pasinaudoti tais atvejais, kai:

7.4.1. Prekės yra greitai gendančios arba trumpalaikio galiojimo;

7.4.2. Prekės buvo pagamintos pagal Pirkėjo individualų užsakymą ar akivaizdžiai pritaikytos jo asmeniniams poreikiams;

7.4.3. Prekės yra supakuotos higienos ar sveikatos apsaugos tikslais ir po pristatymo buvo išpakuotos;

7.4.4. kitais atvejais, kai atsisakymo teisė yra ribojama pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

7.4.5. Pirkėjui pinigai už įsigytas prekes iš Elektroninės parduotuvės gali būti grąžinami per 14 kalendorinių dienų tik tuo atveju jeigu Pirkėjas įrodo, kad įsigytų prekių (e-mokymų, PDF atmintinių ir kitų skaitmeninių prekių) turinys neatitiko Pardavėjo skelbiamos informacijos apie juos. Pardavėjas turi teisę atsisakyti grąžinti pinigus, jei Pirkėjas neįrodo, kad jo įsigytų prekių (e-mokymų, PDF atmintinių ir kitų skaitmeninių prekių) turinys neatitiko Pardavėjo skelbiamos informacijos apie juos.

7.5. Grąžinamos Prekės turi būti pilnai sukomplektuotos, originalioje ir nepažeistoje pakuotėje, su visais priklausančiais priedais (instrukcija, garantiniu talonu, jei taikoma). Už tinkamą supakavimą ir saugų pristatymą Pardavėjui atsako Pirkėjas.

7.6. Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamų prekių, jeigu jos nėra tinkamai sukomplektuotos ar pažeistos dėl Pirkėjo veiksmų.

7.7. Prekės laikomos nekokybiškomis, jei:

– yra pasibaigęs jų galiojimo terminas;

– jų sudėtyje yra draudžiamų medžiagų;

– prekės dėl netinkamų laikymo sąlygų iki jų perdavimo Pirkėjui neteko savo savybių;

– yra akivaizdžiai mechaniškai pažeistos ar neatitinka kokybės reikalavimų.

7.8. Prekių grąžinimas vykdomas:

7.8.1. fiziniu būdu atvykus į Pardavėjo vietą: Vilutiškio 7, Rudilių km. Kupiškio raj., Lietuva.

7.8.2. per kurjerį – iš anksto suderinus sąlygas el. paštu labas@raktazole.lt arba tel. 062139114.

7.8.3. per paštomatą – iš anksto suderinus sąlygas el. paštu labas@raktazole.lt arba tel. 062139114.

7.9. Pardavėjas grąžina Pirkėjui visus už prekę sumokėtus pinigus, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, atsiradusias dėl to, kad vartotojas pasirinko ne pigiausią įprastą siūlomą pristatymo būdą), ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo grąžinamos prekės gavimo dienos.

7.10. Jeigu Pirkėjas grąžina tik dalį užsakytų prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jei dėl to užsakymo pristatymo kaina būtų buvusi mažesnė, ir tik ta apimtimi, kuri atitinka kainų skirtumą.

7.11. Pirkėjas padengia tiesiogines prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas, nebent Pardavėjas aiškiai sutinka šias išlaidas padengti pats. Ši nuostata taikoma ir tuo atveju, kai Pirkėjas atsisako pirkimo–pardavimo sutarties pagal Civilinio kodekso nuostatas.

7.12. Lėšos grąžinamos tokiu pačiu būdu, kokiu buvo atliktas pirminis mokėjimas, nebent Pirkėjas aiškiai sutinka su kitu grąžinimo būdu. Pirkėjui netaikomi jokie papildomi mokesčiai, susiję su grąžinimu.

7.13. Netinkamos kokybės Prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais bei šiomis Taisyklėmis.

8. PREKIŲ KOKYBĖ, GARANTIJA IR TINKAMUMO NAUDOTI TERMINAS

8.1. Kiekvienos E. parduotuvėje siūlomos Prekės pagrindinės savybės nurodomos konkrečios Prekės aprašyme.

8.2. Prekių nuotraukos pateikiamos tik iliustraciniais tikslais. Originalios Prekės gali nežymiai skirtis nuo vaizduojamų nuotraukose (pvz., spalvos, forma, pakuotė), jeigu tai neturi įtakos esminėms Prekės savybėms. Prekė laikoma tinkama, jei ji atitinka E. parduotuvėje pateiktą aprašymą ir modelį.

8.3. Visoms E. parduotuvėje siūlomoms prekėms taikoma įstatymu nustatyta teisinė garantija – 2 (dvejų) metų nuo Prekių pristatymo dienos, nebent teisės aktai numato trumpesnį terminą dėl konkrečios prekės pobūdžio. Ši garantija galioja net ir tuo atveju, jei garantinis talonas nėra pateikiamas.

8.4. Tais atvejais, kai prie Prekės nurodoma papildoma (komercinė) garantija, jos sąlygos, trukmė ir įgyvendinimo tvarka detalizuojamos Prekės aprašyme arba atskirame gamintojo garantijos dokumente.

8.5. Jeigu pagal teisės aktus tam tikroms prekėms nustatytas tinkamumo naudoti terminas (pvz., maisto papildams, kosmetikai, higienos priemonėms), Pardavėjas įsipareigoja pristatyti tokias prekes Pirkėjui taip, kad būtų reali galimybė jomis naudotis iki tinkamumo termino pabaigos.

8.6. Prekė laikoma neatitinkančia sutarties, jeigu ji neturi įprastų ar deklaruotų savybių, netinka įprastam ar sutartiniam naudojimui, neatitinka aprašymo ar yra mechaniškai ar funkcionaliai pažeista.

8.7. Pirkėjas, įsigijęs sutarties neatitinkančią Prekę, turi teisę savo pasirinkimu reikalauti:

– kad Prekė būtų be papildomų išlaidų pataisyta arba pakeista tinkamos kokybės preke;

– atitinkamai sumažinti Prekės kainą ar nutraukti sutartį, jei trūkumai yra esminiai arba nepašalinami.

8.8. Pardavėjas gali atsisakyti taisyti ar keisti Prekę, jeigu tai būtų neįmanoma ar neproporcingai brangu, atsižvelgiant į:

– Prekės vertę, jei ji būtų be trūkumų;

– trūkumų reikšmingumą;

– tai, ar kito sprendimo įgyvendinimas nesukels didelių nepatogumų Pirkėjui.

8.9. Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties dėl nedidelių prekių neatitikimų, kurie neturi esminės įtakos Prekės funkcionalumui ar estetikai.

8.10. Apie Prekės neatitiktį sutarčiai Pirkėjas privalo pranešti Pardavėjui ne vėliau kaip per 2 (du) mėnesius nuo neatitikties nustatymo dienos.

8.11. Pirkėjas turi teisę pateikti reikalavimą dėl netinkamos kokybės Prekės tik tuo atveju, kai grąžina Prekę Pardavėjui arba pateikia įrodymus apie jos išsiuntimą.

8.12. Pinigai už netinkamos kokybės Prekę grąžinami Pirkėjui per 14 kalendorinių dienų nuo:

– pagrįsto reikalavimo pateikimo dienos ir

– Prekės grąžinimo ar įrodymo, kad ji buvo išsiųsta Pardavėjui, – priklausomai nuo to, kas įvyksta anksčiau.

8.13. Pardavėjas teikia garantinės priežiūros paslaugas tarpininkaudamas tarp Pirkėjo ir gamintojo ar įgaliotojo atstovo, jeigu to reikalauja komercinės garantijos sąlygos.

9. ATSAKOMYBĖ

9.1. Pirkėjas atsako už E. parduotuvės registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą ir patvirtina, kad pateikti asmens duomenys priklauso jam. Pirkėjas prisiima atsakomybę už pasekmes, kilusias dėl neteisingų ar netikslių duomenų pateikimo.

9.2. Šalys atsako už pirkimo–pardavimo sutarties, sudarytos naudojantis E. parduotuve, pažeidimą Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

9.3. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatymo 8 straipsnio 3 dalimi, Pirkėjas sutinka, kad jo veiksmai E. parduotuvėje, atlikti prisijungus naudojant asmeninius prisijungimo duomenis (atpažinimo kodą), turi tokią pačią teisinę galią, kaip ir parašas rašytiniuose dokumentuose, ir gali būti naudojami kaip įrodymas teisme. Pirkėjas įsipareigoja saugoti savo prisijungimo duomenis, jų neatskleisti tretiesiems asmenims bei užtikrinti, kad jais naudosis tik jis pats. Įtarus, kad prisijungimo duomenys galėjo būti sužinoti kito asmens ar paviešinti, Pirkėjas įsipareigoja nedelsdamas apie tai informuoti Pardavėją. Visi veiksmai, atlikti naudojant Pirkėjo prisijungimo duomenis, laikomi Pirkėjo veiksmais, ir Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už jų pasekmes.

9.4. Pardavėjas neatsako už informaciją, pateikiamą kitų įmonių tinklalapiuose, net jei Pirkėjas į juos pateko per nuorodas, esančias Pardavėjo E. parduotuvėje.

9.5. Atsiradus žalai, ją sukėlusi šalis įsipareigoja atlyginti kitai šaliai visus dėl to patirtus nuostolius.

10. AUTORINĖS TEISĖS

10.1. Visas Elektroninės parduotuvės turinys ir Pardavėjo prekių turinys yra Pardavėjo intelektinė nuosavybė, įskaitant (bet neapsiribojant) Elektroninėje parduotuvėje patalpintomis prekių nuotraukomis, prekių aprašymais, e-mokymų turiniu, PDF atmintinių turiniu ir kt.

10.2. Bet koks Pirkėjo disponavimas Elektroninės parduotuvės turiniu (jo dalimi) ir/ar Pardavėjo prekių turiniu (jo dalimi), įskaitant (bet neatsiribojant) patalpintomis prekių nuotraukomis, prekių aprašymais, e-mokymų turiniu, PDF atmintinių turiniu ir kt., ar taip pat minėto turinio (jo dalies) kitokio pobūdžio kopijavimas ir/ar perdavimas tretiesiems asmenims be Pardavėjo sutikimo yra laikoma neteisėtais Pirkėjo veiksmais.

12. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ

Pirkėjas yra atsakingas už visus neteisėtus veiksmus, atliktus naudojantis Elektronine parduotuve.

12.2. Pirkėjui už veiksmus paminėtus Taisyklių 10.2 p. yra taikoma atsakomybė pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus.

12.3. Pirkėjas yra atsakingas už Elektroninėje parduotuvėje pateiktų duomenų tikslumą, teisingumą, išsamumą ir tikslinimą, jeigu duomenys pasikeičia.

12.4. Pardavėjas nėra atsakingas už žalą, atsiradusią Pirkėjui ir (ar) tretiesiems asmenims, jeigu Pirkėjas pateikia netikslius, neteisingus, neišsamius duomenis, nedelsiant nepatikslina pasikeitusių asmens duomenų.

12.5. Pardavėjas yra atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės, jei Pirkėjas iš dalies ar visiškai nesusipažino su Taisyklėmis ir Privatumo politika, nors jam tokia galimybė buvo suteikta.

13. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

13.1. Šios Taisyklės yra sudaromos ir turi būti aiškinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais.

13.2. Bet kokie iš šių Taisyklių kylantys arba su jomis susiję ginčai, nesutarimai ar pretenzijos, taip pat jų pažeidimo, nutraukimo ar galiojimo klausimai pirmiausiai sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti – sprendžiami Lietuvos Respublikos teismuose Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjektas, kuris yra kompetentingas spręsti vartojimo ginčus, kylančius iš šių Taisyklių, yra Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (A. Goštauto g. 12, 01108, Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. +370 5 2626760, interneto svetainėje https://vvtat.lrv.lt/).

13.3. Pirkėjas su Pardavėju gali susisiekti, pateikti skundus, pretenzijas ar gauti informaciją šiais kontaktais:

paštu: Vilutiškio 7, Rudilių km. Kupiškio raj., Lietuva
el. paštu: labas@raktazole.lt
telefonu: 062139114 (darbo dienomis nuo 9:00 iki 16:00 val.)

13.4. Sutartis sudaroma, vykdoma ir visas bendravimas tarp Pirkėjo ir Pardavėjo vyksta valstybine lietuvių kalba.

Taisyklės atnaujintos 2025 m. lapkričio 14 d.